Wednesday, April 15

DIA ADA BERSAMAKU...

SETIAP HARI AKU BERSAMA DIA...
SEJAK AKU KECIL LAGI...
ADA SAHAJA DIA DISAMPING KU...
TAK KIRA DALAM SITUASI APA PUN...
SUSAH ATAU PUN SENANG....
TAPI APABILA AKU MENINGKAT DEWASA AKU SEMAKIN JAUH DENGAN NYA...
DAN TIDAK LAMA LAGI AKU HARUS BERPISAH BUAT SEMENTARA WAKTU....
TANPA LAGI AKU MENDENGAR BELAIAN MANJA DARINYA...
TANPA LAGI AKU MENDAPAT BELAIAN MANJA...
KERNA AKU HARUS SEDAR AKU SUDAH DEWASA...
TETAPI...
AKU AKAN MERINDUINYA WALAUAPAPUN TERJADI...
SIAPA DIA??
DIA LAH IBU KU...
DUNIA DAN AKHIRAT...
WALAUPUN AKU SEMAKIN JAUH DENGAN NYA TETAPI SATU YANG MENDEKATKAN KAMI SENANTIASA... IAITU SAYANG ANTARA AKU DAN IBUKU...
IBU TERIAMA KASIH KERAN MENJAGA AKU DARI KECIL HINGGA AKU BOLEH DI GELAR REMAJA...
DALAM WAKTU KITA SENANG, DALAM WAKTU KITA MENGHARUNGI PELBAGAI PANCAROBA, KAU TIDAK PERNAH SEKALIPUN MENINGGALKAN AKU....
TERIMA KASIH IBU...
AKU AKAN SENANTIASA MENYAYANGI MU SEHINGGA TIADA LAGI DEGUP DI JANTUNG KU...
AKU SAYNG MU IBU...

No comments:

Post a Comment